odpor k LEDce

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Pondělí Květen 2 12:48:52 CEST 2016

ano presne to me napadlo take...doted jsem zil v presvedceni, ze ty hodnoty
pinem uvadene v Absolute maximum rating je, ze je nesmim prekrocit a ne ze
to vic neda. Navic se to pekne zamota treba v pripade udaneho maximaniho
proudu napajecim pinem.

Podobne demagogicky by slo pak pristupovat i k napajeni, kde je uvedeno
treba 7V ;-)

RV