Re: OT: kousek pérového plechu - ideálně nerez

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Pondělí Květen 2 10:59:47 CEST 2016

Na tohle je nejpoužívanější fosforbronz, v modelářském množství je
běžně dostupný třeba u www.litomysky.cz. Nerez se bude shánět dosti
obtížně, bývá obvykle v měkkém stavu, na pružiny musí být tepelně
zpracovaná a válcovaná za studena. Zkuste firmu Hasberg (bez záruky -
já od nich mám jen planžety z uhlíkové oceli). Jinak ty dva cenťáky
forsforbronzu můžu ustřihnout a poslat, mám tady všechny možné
tloušťky (jen bude trochu zkroucený od nůžek) :-)

Aleš Procháska