BV.net komponenta SerialPort

Čtvrtek Březen 31 22:21:15 CEST 2016

Jasne, nic proti, ale v tomto pripade bych tam vrazil nejaky MCU jako
gateway, co by delal most mezi tim MCU protokolem a PC a bylo by to OK.
Proste tahle metoda neni s PC (a zadnym vyssim OS) kompatibilni.
Ja ted treba taky delam monitorovani clanku LiFePO4 baterky s
12xATTINY13 a je to super relax, program kterej se tam vejde je asi na 2
stranky max ;-)