BV.net komponenta SerialPort

Čtvrtek Březen 31 19:48:17 CEST 2016

Navic, co se tyce prevodniku COM-USB tak je tato predstava uz uplne
mimo. K cemu to ma byt dobre?
Da se celkem dobre udelat vlakno, ktere bude cekat prijem znaku a tim
padem reagovat dost operativne. Ale USB stejne ma tendenci znaky
sdruzovat a pak teprve transportovat.
Ja uz s COM protokoly nejak ani neexperimentuju a proste vsude vrazim
modbus, mam na to vyvinuty SW na PC i MCU tak je to snadne a funkcne je
to odpovidajici vlastnostem COM portu i virtualniho.