Vyzkum DARPA - zbrane z domacich veci

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Čtvrtek Březen 31 16:14:38 CEST 2016

Zrovna budu objednávat 1 kg pro chemickej kroužek. Stačí gůglit “práškový hliník”, nebo “práškové kovy”.

PH

From: Pavel Kadečka
Sent: Thursday, March 31, 2016 4:07 PM
To: HW-news
Subject: Re: Vyzkum DARPA - zbrane z domacich veci

Dne 31. března 2016 15:50 Petr Kubáč <petrkubac na 802.cz> napsal(a):

    Tehdy se taky prodával práškový hliník, co se přidával do barvy na malování. Jako dítko školou povinné jsem si ho v drogerii koupil kilovou pixlu, v téže drogerii taky hypermangan a s touhle směsí jsem pak na zahradě trhal pařezy.

  Práškový hliník není ani dnes tak složitý - doporučuje se odlít hliníkový váleček a nasoustružit z neho špony - ty jsou výrazně křehčí než hliníkový plech - líp se melou.

  Pak se několik dní mele v kulovém mlýnu s olověnými nebo měděnými koulemi ( kulový mlýn se dá vyrobit z elektromotoru a plechového sudu )

  a pokud vás po několika dnech rachotu nikdo neudal je výsledek hotov - pozor jenom na kontaminaci hliníku olovem není to 2x nejzdravější směs

Já myslim, že i dneska se dá jednoduše koupit.