Kvalifikacia - revizny technik

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Březen 31 11:51:53 CEST 2016

Zdravim,

http://www.akademiaplus.sk/os_elektro2.htm

Mne skuska vyprsala pred 3 rokmi ☺☺☺. Ono totizto vysiel novy zakon podla ktoreho
sa musi revizny technik zucastnovat pravidelnych aktualizacii raz za 5 rokov.
A musim sa priznat, ze otravnejsiu robotu som asi v zivote hadam ani nerobil (3 mesiace).

A zamestnavatela som pred xx rokmi presvedcil tak, ze som prestupil na ine oddelenie. ☺
Ale vazne.  Uviedol rodinne dovody. Ak chce niekto robit revizaka len sem tam v pripade potreby
da sa to. Venovat sa tomu na plny uvazok na to musi mat k tejto praci vztah. Nie je to nic kreativne.
Normy je potrebne dokupovat. Skusky a priprava zabrali tusim 2 tyzdne cisteho casu.
Ako dovod by som tiez povedal, ze revizakov je v sucastnosti ako smeti.

j.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Dodo Racek
Sent: Thursday, March 31, 2016 11:35 AM
To: HW-news
Subject: Kvalifikacia - revizny technik

Pozdravujem osadenstvo.
Zamestnavatel sa rozhodol, ze zo mna spravi "revizneho technika zariadeni" ( a budem robit revizie podla jeho predstav )
Hladam argumenty, preco to nemozem byt ja ;-)
Je to oblast, ktorej sa nevenujem, a nechcem venovat.

Co vsetko musi splnat clovek, z ktoreho "ma byt" revizny technik elektrickych zariadeni?
vzdelanie, prax, ... skusky, ako casto ich treba obnovovat aktualne v SK?
Ako casto sa menia normy, co vsetko treba sledovat, kolko a akych skoleni absolvovat, ako casto a kde sa robia skusky?
Mal som info z casu 50 a 74, ale potom som to uz nesledoval a to je celkom dost rokov ...
Dodo Racek