Vyzkum DARPA - zbrane z domacich veci

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Čtvrtek Březen 31 00:11:11 CEST 2016

Zdravim,

to jsem zaregisroval ... ale pokud by zakazali jenom vysavace a
topinkovace, to by se dalo prezit (uklizeni nesnasim a topinky si klidne
udelam nad plynovym sporakem).

jenom se obavam, ze obcovani spadne pod kategorii 'biologicka zbran'

PS: vzpomel jsem si, jak jsem kdysi doma vyrabel strelny prach.
to by byla z toho dnes docela hysterie :-D

   Sam