regulace kolotoce

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Středa Březen 30 12:46:59 CEST 2016

muj sef rikal, za za jeho mladejch let, kdy se kolotoc prestaval tocit, tak clen mensiny za hudby beatles vykonal
do krabice malou potrebu a jelo se dal :-).
takze asi voda/sul.
t.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Zahradnik
Sent: Wednesday, March 30, 2016 12:43 PM
To: HW-news
Subject: Re: regulace kolotoce

Původní zpráva ze dne 30.03.2016 od Ales Filip:

> O víkendu u nás byla pouť. Myslel jsem si, že tato regulace
> https://goo.gl/IRpSXd kolotoče je už minulostí. Jak se zdá, tak ne.
> Zajímalo by mě, jestli je to vůbec možné používat.

Tak asi jo, když to tam mají :-) Kdysi mě to taky zajímalo a dočetl jsem se, že se to používá na kroužkové motory. Mezi kroužky na rotoru se pak používá tento spouštěč pro pomalé rozběhnutí motoru (zasouvání desek do roztoku vody se solí).

> Co je v tom nalité ? Kyselina, nebo solný roztok?

Normální voda a sůl.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem