STM32 codewizzard

Úterý Březen 29 16:39:26 CEST 2016

Me ten FreeRTOS vyhovuje, necekam zazraky tak jsem spokojeny. Chaos v
nastaveni prekladu docela je, ale CUBE MX i zde pomuze (ale ne na
vsechno ;-) )
Podpora v CUBE asi extra neni, musi se davat bacha kdyz se pouzivaji
knihovni funkce. Ted mi sakra dochazi, jestli to nebude pricina mych
problemu s DMA, ze se 2 thready perou o USART i kdyz ruzny...

Jedna vec je mi jeste divna, kdyz zapnu v CUBE MX  FreeRTOS, tak nastavi
prioritu SYSTICK int. na 0, ostatni zacinaji od 5 coz je spravne pro
omezeni prerueni pri kritickych operacich... Ja to vzdycky zmenim taky
na 5 aby bylo toto preruseni dle potreby blokovano  ale zajimalo by mne,
jestli je to nejak jinak osetreno nebo je to chyba.