STM32 codewizzard

Pondělí Březen 28 22:01:36 CEST 2016

Nevim, no, uz to je skoro 2 roky co jsem kvuli tomu radsi presel na CUBE
s HAL... Zmenilo se neco?
Me se celkem libi, ze vsechny periferie naklikam, pridam FreeRTOS a mam
krasny funkcni multitaskovy zaklad, ktery ma nejake mouchy ale diky
knihovnam ve zdrojacich resitelne.
(ano problem USART s DMA Tx/IT Rx jsem jeste nevyresil, zbabele jsem to
predelal na verzi s IT Tx i Rx ktera funguje OK, snad zas pristi dlouhe
zimni vecery...  ;-) )