abezeta

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Čtvrtek Březen 24 10:10:59 CET 2016

Problém je v tom že Vámi používaný toner se v Abezetě nerozpouští. Taky jsem ji kdysi koupil zbytečně a nakonec ji věnoval kamarádovi který má tiskárnu (tuším HPLJ4) kde toner na Abezetu reaguje...

	Martin.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav Rybárik
Sent: Thursday, March 24, 2016 9:40 AM
To: Konference HW news
Subject: abezeta

Dobry den. Kto pouzivate abezetu na ztmavenie vytlacenej predlohy, viete
mi povedat, ako ju asi nanasat? Povedal som si, ze to skusim namiesto
fixky, ale nechce mi to nic robit, stale vidim hustejsie a redsie
oblaciky toneru a je to priehladne... Urobim take PSSSST, pripadne aj
PSSSSSSSSSSSSSST, pockam par minut a efekt ziadny :)

Dakujem, Jaro