Mirrochip xc8 (1.36)

mpap na quick.cz mpap na quick.cz
Středa Březen 23 19:53:51 CET 2016

Díky, že jste se podělil o výsledek.
To je zvláštní, makra jsou velkými písmeny a stejně pojmenované funkce
zas malými, nečekal bych konflikt názvů. Smekám klobouk, 5 hodin bych
tomu nedal, raději bych si ty funkce napsal, ale proti gustu .... .

Drobné postesknutí: Je škoda, že nejen výše uvedené funkce, ale i další
v MLA pro PIC16 a PIC18 dlouhodobě MCHP "osekává", přitom za něj
nenabízí náhradu. Prostě se očekává přesun na 32 bitů -> více hw zdrojů
-> plodná půda pro generátory balastu typu MCC. Jak tady na fóru
mnohokrát zaznělo, vývoj nezastavíš .... .