vyroba 20pin propojovaciho kabliku(ala HDD), strojne ? cena ?

Butrus Damaskus butrus.butrus na gmail.com
Pondělí Březen 21 22:14:08 CET 2016

Nevím, taky by mě zajímalo, jestli něco seženete. Možná tak nějaké číňánky.
Na druhou stranu s dobrýma krimpovacíma kleštěma je nackvaknutí jednoho
kabelu (2 konektory) s trochou cviku určitě <1min,
což znamená, že by se to dalo za jednu člověkosměnu (8h) teoreticky
zvládnout. (Ale není v to počítáno stříhání kabelu a další podpůrné
činnosti, jako je schůze závodních odborů...)

P.