OT: Bluetooth připojení mobilu

Martin Záruba swz na volny.cz
Neděle Březen 20 06:47:01 CET 2016

Mám mobil NOKIA 515 (líbí se mi, že je malý), který neumí fungovat jako
AP, jediná možnost, jak může umožnit připojení internetu je bluetooth.
Na notebooku s W7 mám v záložce Ovládací panely, Hardware a zvuk,
Zařízení a tiskárny mobil vidět, v menu pravého tlačítka je na první
řádce Ovládání, které když zvolím, otevře se okno, kde je možné zvolit
Připojit, čímž mobil naváže spojení a notebook má internet.
Na tabletu s W10 mám ve stejné záložce také vidět mobil, takže se
jednoznačně znají, dokonce to umí vzájemně přenášet soubory, ale volba
Ovládání v menu chybí. Poraďte co jsem zapomněl nainstalovat?

--

Martin Záruba