Re: nový systém baterií

balu balu na k-net.fr
Sobota Březen 19 12:15:58 CET 2016

Stale to moze byt nalestena marketingova bublina...

Ale pokial sa jedna o zasadne inovacie taktymto sposobom uvazovania sa
nikam nedostanete. Vy sice mate desiatky rokov skusenosti, ale (alebo
hlavne preto) si stale zdovodnujete ako sa to neda, lebo uz 100 rokov sa
to takto robi. Na to aby ste vymysleli nieco prevratne, zasadne nove, sa
musite uplne oprostit od toho ako sa veci robili doteraz. Inak budete
len vylepsovat existujuce... Samozrejme fyzikalne zakony stale platia,
len sa mozu vyuzivat inym sposobom.

To, ze Vam nepovedali konkretne udaje neznamena, ze nic netestuju, alebo
ze cisla nemaju. Uz nie je socializmus, kde bola jedna fabrika a za
flasku ste zistili a vybavili vsetko. Konkurencia je obrovska, financny
potencial este vacsi. Ak maju nieco zasadne tak si starostlivo rozmyslia
komu co povedia a akych si vyberu dodavatelov.

b.