Re: OT problém s diske

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Březen 18 15:29:17 CET 2016

1. Začít ztahovat data z cloudu
2. Nějakým smart readerem zjistit, zda je disk HW v pořádku
3.A Pokud ano, zkusit data obnovit nějakým data recovery
3.B Pokud ne, dát disk do igeliťáku a šoupnout do mrazáku, mrazák dát na
max.
4.B Připravit počítač a kabely tak, aby disk mohl být zapojen a nacházet se
v mrazáku
5.B Až disk pořádně promrzne, zkusit číst data. Pokud to nepůjde přímo,
zkusit zas nějakým data recovery SW.

PH

-----Původní zpráva-----
From: Kosta
Sent: Friday, March 18, 2016 1:53 PM
To: HW-news
Subject: OT problém s diske

Zdravím,
po přihlášení do win10(64) mi jeden disk nenaběhl, jedná se o 2TB
Western WD20EARS
Původně na něm byl MTB NFS, nyní se jeví jako panenský GPT
Bylo na něm nějakých 200MB dat o která bych nerad přišel, mám je sice
zálohovaná v cloudu, ale znova je stahovat je na týden, je nějaká cesta
jak data obnovit?

--
S pozdravem
M Kosťa Kostomlatský