freertos

Čtvrtek Březen 17 15:21:09 CET 2016

To restartovani je zvlastni, neznam ale implementaci v ESP, jen ARMy a
tam to funguje jednoduse a pred spustenim RTOS jako by tam nebyl... Jen
se nesmi volat zadne jeho funkce (neni problem v tomto?) protoze neni
dokoncena inicializace.
user_main je vlastne volana uz pri bezicim OS nebo pred spustenim?