Re: Indukční snímač, LED pásek a přenos 2 signálů po jednom drátu.

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Březen 17 13:23:36 CET 2016

 17.3.2016, 13:18:55

IMHO, bodovy a smerovy zdroj, je lepsi, nez neco plosneho a
sirokouhleho.   Jednak snaze dosahnete vysoke intenzity a druhak to
snadno opatrite nejakym stinicim krytem, jako je treba na semaforech.
Vasi snahu, cpat tam led pasky, mi hlava nebere.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz