Re: Indukční snímač, LED pásek a přenos 2 signálů po jednom drátu.

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Březen 17 12:50:06 CET 2016

Mě tu jezdí kolem domku mašinka ta Regio Nova nebo jak se tomu nadává.
Ta má vepředu světlo z víc jak stovky obyčejných bílých led, vzadu z
červených. Dneska svítí sluníčko, tak jsem na ní koukal. To bílé skoro
není vidět, ale to červené svítí pěkně, ty ledky mají malý vyzařovací úhel.
Když hasič to světlo přehlídne, nic moc se neděje, prostě stříká dál až
mu dojde voda. Jenže většinou to provozuje na fotbalovém hřišti a když
pak fotbalisti zjistěj, že můžou hrát tak maximálně vodní pólo, jdou
rozbít hubu hasičům a ti následně patrně rozbijou hubu vám.
Z toho si nic nedělejte, po hasičské soutěži je hospodská rvačka zcela
normální rituál.

Mrazík