Re: Indukční snímač, LED pásek a přenos 2 signálů po jednom drátu.

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Březen 17 09:59:23 CET 2016

Jo, dalo se to tušit. Klasická konstrukce používá reflektory s běžnou
žárovkou, protože to se v hasičárně vždy najde. Ono to musí fakt dost
svítit aby to bylo i na sluníčku přes ten proud vody trochu vidět. K led
páskům bych byl dost skeptický, spíš by to chtělo výkonnější ledky tak
2W a víc - to se vám prodraží. Chtělo by kouknout do pravidel, jestli to
vůbec lze. Ale asi ano.
Zkoušel jsem bílé CREE 2W, ty jsou na sluníčku dobře vidět na pár
desítek metrů, takže to by asi vyhovovalo pokud vám to zaplatí.

Mrazík