Problemy s kontakty v Androidu

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Středa Březen 16 20:46:13 CET 2016

Já mám sice S5 mini, ale s kontaktama taky občas zápolím. Je to tím, že kontakty mohou být sesbírány z několika profilů (např. já mám hlavní profil vázaný na mailserver (Exchange), ale pak se mi tam plete profil z Googlu (který normálně nepoužívám), profil z mobilního telefonu jako takového a možná ještě nějaké další profily. Když člověk pracuje s kontakty, musí si všímat (a případně upravovat), do jakého profilu se má kontakt zapsat.

Jakub Šerých