Programator na seriove (SPI a I2C) pameti?

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Středa Březen 16 10:28:30 CET 2016

ASIX presto -  jsou celkem snazivi pridavat nove typy, pokud to programator
jeste neumi.
Pokud je to na vetsi pameti, mozna se vyplati ASIX forte, ktery je sice
drazsi ale umi programovat nektere pameti rychleji.
PK