Indukční snímač, LED pásek a přenos 2 signálů po jednom drátu.

Martin Hanek martin na hanek.net
Úterý Březen 15 21:30:53 CET 2016

Dobrý večer,
je tu celkem klid, tak si dovolím 3 triviální dotazy. Ve dvou terčích
potřebuji snímat polohu, rozsvítit LED pásek a přenést informaci na 100m.

1) Jsou indukční snímače z Číny běžně vodě odolné (stačí IP65), že se to
tam vůbec nepíše, nebo jich je tak málo?
Třeba tento: http://goo.gl/FHezWD

2) Která barva LED bude ve dne nejvíce vidět? Pokud vezmu, že na
spotřebičích je nejprotivnější modrá, tak bych vzal tu. Ale bude to ve
dne i za slunečního svitu dobře vidět?
Vybral jsem: http://goo.gl/NhH6hy

3) Jak přenést stavy 2 snímačů přes 1 drát? Už jsem se smířil s tím, že
tam dám procesor (asi PIC12F629, protože jich tu mám plno v šuplíku),
tak jaký "protokol"? Je něco jednoduchého? Nebo je lepší implementovat
jednosměrný UART a paket zabezpečit?

Děkuji.

--
Martin Hanek