TME/GEIS doruceni na geispoint PROBLEM .. tel. cislo

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Úterý Březen 15 13:04:30 CET 2016

dobry den.
obracim se na konferenci, jako na posledni sanci, nez vzdam reseni problemu s dorucovanim TME/GEIS .
treba to uz nekdo resil.
jako firma si chci nechat poslat balik z TME na adresu GEISPOINT, ne na firemni adresu, protoze nejsem bezne k zastizeni.
v TME vyplnim jako dorucovaci adresu, adresu geispoint, trafika lovosice.
1x , poprve vse probehlo ok, ale nevim jestli jsem presmerovani nezadal dodatecne emailem, nebo uz systemem TME.
od te doby mi pokazde vola ridic geis, ze mi zasilku na geispointu nemuze nechat, protoze neni uvedene "NEKDE" tel. cislo a proto se to neda presmeroavt a bla bla ..
pak nekam zavola a zaridi to.
zadal jsem tme, aby mi cislo doplnili vsude, oni ze jako jo .
geis porad tvrdi, ze tam cislo neni, jem na baliku.
preposilam emaily mezi geis podporou a obchodnim reditelem a vysledek "0", to oni, my ne, atd.
naznacil jsem, ze by si to mohli vyresit mezi sebou, ale nejak se jim nechce.
netusi nekdo kde je problem ?
geis tvrdi, ze jim tel. cislo do systemu od TME neprijde, TME tvrdi , ze je vsechno zadane ok.
tusim problem, ze treba nemaji ve smlouve dorucovani jinam, chybu v IT atd.
jinou alternativu k dodavateli soucastek pro moji  cinnost moc nemam a tak se mi nechce "prasknout dverma" a jit jinam.
opravdu jsou v tme polozky, ktere presne potrebuju a to narazove, co jinde bezne nesezenu, typ/mnozstvi.
zakaznik jsem pidimalej, takze je moc nezajimam ..
dik pripadny napad.
tomik.