Re: Programátor flash

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Úterý Březen 15 11:06:56 CET 2016

Ne, ale jak nastoupila barva paměti tam fakt byly - ultrazvuková
zpožďovací linka.
Když jsem před asi 40 lety začínal a opravdu na elektronkách, soused mě
učil různé ty finty při opravě televizí s tím, že tyhle znalosti
znamenají dobrou možnost výdělku na celý život. Dneska vidím, jak
hluboce se mýlil. Měl však pravdu v tom, že vědomosti vždy mají svou cenu.
Ty předchozí generace to měly nějak jednodušší - třeba ten soused, už
tehdy starý pán, začínal za 1. republiky - prodával rádia a protože
rádio byl tehdy poměrně přepychový předmět, z dnešního hlediska však
dost poruchový, naučil se je i opravovat. Pak přišly televize ale
technologie se v zásadě nezměnila. Přibylo jen pár nových obvodů, které
se musel naučit a to mu vystačilo na dalších 20 let.
Dneska se za těch 20 let všechno změní tak, že to jeden člověk ani
nestačí sledovat. Opravovat televize nebo spotřební elektroniku vůbec
snad můžete mít jako koníčka ale živit bych se tím nechtěl. Tady v okolí
je jen jediný človíček na okrese, který se tím zkouší uživit, docela mu
to jde, ale za pár let půjde do penze, tím to skončí a řekl bych - pes
po něm neštěkne.

Mrazík