Re: Oběhové čerpadlo Jablotron CP-201P

Pátek Březen 11 21:34:54 CET 2016

U čerpadla Calpeda, které má řízení výkonu knoflíkem (je tam klasicky
0-5V z potenciometru na nohu procesoru), jsem řešil galvanicky oddělený
analogový vstup. Předpokládám že stejně se dají řídit i jiná čerpadla s
knoflíkem. Pokud na analogový vstup nepřivedu napájení, řízení se přepne
na knoflík. Nejspíš bych i v tomto případě šel cestou měniče 12/230V
(mělo by stačit i 300V DC) a koupit čerpadlo od nějakého výrobce, který
se s tím živí (lepší životnost, účinnost). Tohle čerpadlo mi od pohledu
přijde jako že vzali díly od klasického čerpadla s asynchronním motorem
(aspoň ten odlitek tak vypadá) a ubastlili z toho synchronní motor.
Nevím, jestli je to optimální. Protože tam nezbylo místo na knoflík,
udělali z toho obchodní výhodu.
Anděl