ESP8266 a RAW data

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pátek Březen 11 10:57:50 CET 2016

Zdravím,
je vůbec možné pomocí ESP8266 a nodemcu přijímat třeba audio stream
(binární data, ne tedy čistý text jako v případě html dotazů)? Nějak
se mi nedaří. Resp. stream přes UART ESP do MCU přijímám, ale MP3
dekodér si ani neškrtne. Když je stáhnu v PC přes WGET a překonvertuji
je do pole (char const audio[] = {  0x49, 0x43, 0x59... } ) a z pole
to pošlu na dekodér tak to bez problémů překouše. Nepadá mě ty data si
nechat zobrazit přes terminál, přes log si je stáhnout a strčit do
pole jestli to má vůbec správný formát nebo tak něco...

MG