Keystony RJ45 a tester CAT5e

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Pátek Březen 11 09:36:50 CET 2016

Dobrý den,
jen pro informaci řeším problém špatných zásuvek sítě. Někdo udělá blbě zásuvku, tak, že  diferenční pár rozdělí třeba 1-4 cm před zacvaknutím a všelijak zašmodrchá, zkrátí v zásuvce. Poté se jednotlivé drátky vzájemně ovlivňují, vznikají odrazy z
různých délek a většinou to je v dvouzásuvkách ještě.
Tam bych nějaké špičky mohl vidět si myslím. Pokud to leze kabelem, tak máte pravdu, tak asi nic víc neproleze.

Jirka