Keystony RJ45 a tester CAT5e

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pátek Březen 11 08:37:39 CET 2016

Pouzivame KEJ-C6A-S-10G od KE Line.
Ako pomocku pri zatvarani a narezavani blicky lebo rukami sa daju urobit
tak 4 ale nie par desiatok ci stovak.
Co sa tyka merani a frekvencii...
10 Gbit != 10 GHz
1 Gbit != 1 GHz
Pozrite si sposob prenosu a potom premietnite do frekvencie a frekvencneho
grafu, tabulky z merania...

Dodo
Dňa 11.3.2016 8:07 používateľ "Jiří Nesvačil" <nesvacil na posys.eu> napísal: