OT: Zaplaceni aplikace v Google Play

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Středa Březen 9 19:28:03 CET 2016

To je jasné že to nechápeš, nejsi pro to cílová skupina.
Cílová skupina pro tohle jsou obchody v oblasti šedé ekonomiky
(nebo chcete-li praní peněz a nepoctivé obchody)

Ale použitelné pro děti, aby zjistili jak rychle mohou přijít o peníze
to je a navíc se to dostane rychle a za né moc velké peníze.