ozon pri provozu BLDC motoru

Úterý Březen 8 16:04:35 CET 2016

Tak nejlíp dodavatele motorů. Pokud si je teda nevyrábíte sami.

Jinak bych se podíval do datasheetu od těch pryžových komponent a našel si
tam prostředí, v jakém můžou být instalovány. Asi tam nepíšou, že se nesmí
používat v blízkosti motorů.

Motory bez komutátoru mohou vyzařovat teplo nebo nějaké elektromagnetické
vlny, stejně jako třeba trafo. Ale jestliže se v nich nejiskří, nemá tam co
vznikat nějaký ozón apod. Zkuste nějaký fyzikálně technický zkušební ústav
(např. http://ftzu.cz/ ), tam bude znalců...

P.K.