Keystony RJ45 a tester CAT5e

Ales Filip nostromo na khnet.info
Úterý Březen 8 15:45:26 CET 2016

Dobrý den,

Jakým programem se dá otestovat počet poškozených paketů ? (Linux / Win)
Nějak mi doma blbne síť, ale když měřím přenosovou rychlost PC-PC, tak
je celkem normální. Ale někdy čekám, až se přenos spustí, apod. Mám
podezření, že je někde vadný konektor, nebo tak něco.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora