RE: Termotransfer tiskárna pro potisk štítků na kotouči

Jiří Vojtek konference na vojtek.biz
Pondělí Březen 7 15:16:42 CET 2016

Zklamu Vás ale historická zkušenost říká drahá jakš takš funguje levná ne J

Když jsem s nimi dělal používali jsme tiskárny fy BOCA a Zebry. Experimentovali jsme s kde čím, ale nakonec jsme přešli na úplně jinu technologii.

Hlavně z důvodu nutnosti tisknou I věci, které ty tiskárny nedávali kvůli konstrukci.

J.V.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Půhoný
Sent: Monday, March 07, 2016 2:34 PM
To: HW-news
Subject: Termotransfer tiskárna pro potisk štítků na kotouči

Zdravím konferenci,

nemáte někdo vyzkoušenou termotiskárnu na kotouč? Potřebuji tím tisknout samolepící štítky na kotouči. Šířka tisku do 104mm.

Díval jsem se na Zebry, ale přijdou mi dost drahé.

Případně pokud by jste měli něco v garáži, tak koupím i starší a funkční.

Využití cca 10 - 50 štítků / den.

Rozhraní nejlépe ethernet, při nejhorším USB.

Díky,

Honza Půhoný