STM8 + STlinkV2 + windows, naprogramovani

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Březen 6 19:02:47 CET 2016

 6.3.2016, 18:56:28

No, je to presne ten typ, co na odkaze, tedy ST-LINK V2 od cinana a
pokud to chcete uplne presne, tak barva neni oranzova, ale ruzova.
Verzi fw nevim a popravde ani nevim jak ji zjistit.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz