Čištění v ultrazvuku --> Re: Leptání v igelitu

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Březen 4 12:54:13 CET 2016

Ahoj,

K tomu ti mohu za nás vláčkaře v malých měřítkách prozradit jedno kouzlo.
Protože když si udělám nějakej malej kousek a mám v plánu ho nastříkat
(a nedejbože je to z pájeného mosazného plechu), tak je dobré ten kousek
odmastit a umejt v lihu. Ale přece nebudu nalejvat 2l lihu do ultrazvuku
a koupat v něm vagónek 2*5cm. Takže vezmu takovej ten bílej plastovej
kelímek, ten co je spíš z hodně tenkého plastu, ty jak se nehodí na
pití, rotože se člověk bojí, že ho rozmačká. Do něj dám přiměřené
množství chemikálie a objekt k čištění a celé to ponořím do čističky
tak, abych měl hladinu zhruba ve stejné vejšce.
Funguje to celkem rychle a spolehlivě jak s lihem, tak s mejdlovou
vodou. Na toulen se to nehodí.