a taketo hodiny mate doma?

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Pátek Březen 4 12:00:23 CET 2016

Já si můžu nastavit, jestli zamykací tlačítko,
ukončí i hovor nebo ne.

Zdeněk Aster

---------- Původní zpráva ----------
Od: gatilo <gatilo na centrum.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 4. 3. 2016 11:39:08
Předmět: Re: a taketo hodiny mate doma?

"4.3.2016, 11:32:31

To nejsou jenom statni zakazky. Treba muj novej patlafoun.
Na leve strane, je dvojtlacitko pro regulaci hlasitosti a na prave, v
teze vysce, zamykaci tlacitko. Takze, kdyz chci behem hovoru,
ukazovakem nebo prostrednikem upravit hlasitost, mam asi tak 50%
sanci, ze palcem mimodek zmacku zamykaci tlacitko a tim ukoncim hovor.
Kdyby ten mobil, jeho tvurce pouzival alespon 1/2 dne, nemohl by to
takto blbe navrhnout.

S pozdravem Pavel
mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz