a taketo hodiny mate doma?

Pátek Březen 4 11:05:43 CET 2016

Přesně tak. Žena zná poměry v jedné státní instituci, kde pro mzdy a
personalistiku zavádějí SAP. V normálních firmách je člověk, který si
hlídá co za své peníze dostane a snaží se, aby mu dodavatel všechno
nastavil a proškolil lidi. Tady se šéfové nezajímají, protože to pod
nima vždycky "nějak" fungovalo a lidi dole zkrátka říkají že s tím dělat
nejde a ať se "někdo" stará. Ve firmách, kde to zavedli protože věděli
co chtějí, to funguje. Tady státní správa jen vyhodí peníze a při tom
ten program určitě není paskvil.
Anděl