Pozor na sifrovaci viry

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Březen 2 22:19:34 CET 2016

On Wed, 2 Mar 2016, Pavel Kadečka wrote:

> přemýšlel jsem, jaká je obrana, když ani antiviry to nezachytí. Pokud se

To je tezke protoze pro normalni praci potrebujete mit svoje soubory
pristupne a ty hratky s R R/W sekcemi a presouvanim dat jsou docela opruz.

Dobre je mit linuxovy server se sambou a na nem pro normalni uzivatele
nepristupnou oblast kam se budou zalohovat soubory verzovacim systemem
z oblasti kterou sdili samba . Pak tam bude nekolik verzi souboru a je
sance ze se pujde vratit zpet k nezasifrovanym zaloham.

Nicmene je treba mit nejaky system detekce ktery bude vcas varovat ze
doslo k prepsani mnoha souboru za kratky cas aby jste mel sanci poznat
ze je problem.