OT - Lokalizace psa

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Úterý Březen 1 14:14:09 CET 2016

Děkuji za tip, nicméně by mě zajímaly právě ty zkušenosti s konkrétním
výrobkem/aplikací. Velmi dobře funguje třeba Garmin:

https://www.elektro-obojky.cz/gps-obojky-garmin/

Jenom ta cena...

Zrovna u toho Kippyho si pár lidí stěžuje na mizernou citlivost GPS,
přičemž doplňková lokalizace podle vysílačů GSM je mimo město taky
nepoužitelná, takže pro lovce nic moc.

JMN