STM32 bootloader

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Středa Červen 29 10:48:26 CEST 2016

Podívám se na to. Třeba opravdu bude stačit jenom write() jako to je v
print.cpp a o ostatní se už postará bootloader. Vyzkouším to. V
podstatě to celé potřebuji jenom kvůli jedné věci. Když vytvořím
nějakou blbůstku a někdo z okolí to bude chtít tak nebude problém
jednoduše aktualizovat firmware a kromě kabelu k tomu nepotřebuje nic.
Printf (USB VCP) se bude používat jenom pro ladění a v ostrém programu
se printf řádky zakomentují. Takže by to pak nemělo nic narušovat, ne?
Navíc USB kabel bude v ostrém provozu odpojený... Maximálně by byl
použit jenom pro nabíjení (pokud to bude zařízení na baterii).