STM32 bootloader

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Středa Červen 29 09:32:09 CEST 2016

No mě by právě zajímalo co se skrývá pod funkcí write. Printf jako
takové (z stdlib) není problém. Pokud použiji klasické systémové
printf a ne Arduino (žádný bootloader, atd. jenom gcc a SPL) tak
prostě inicializuji UART a upravím jednu funkci (asi putchar teď z
hlavy nevím), která nasměruje znaky na UART. A mě by zajímalo jak
nasměrovat znaky (nebo třeba jenom jeden znak) na ten virtuální
sériový port. Když budu toto vědět už nebude problém ani printf.

>>> https://github.com/rogerclarkmelbourne/STM32duino-bootloader