este jedna k tomu ATtiny

Miroslav Waldecker miro.waldecker na gmail.com
Neděle Červen 26 17:18:20 CEST 2016

Pri ATtiny treba slimaciu rýchlosť pri internom RC, je teplotne závislý a
to dosť.. niektorý má aj teplotnú kompenzáciu, ale 2313 nie. fungovať bude
všetko pekne na stole ale v environmentálnej bedni to už také ružové
nieje....

M.
Dňa 26. 6. 2016 16:24 používateľ "balu" <balu na k-net.fr> napísal: