RE: Nabídka použitých WiFi stanic 5GHz AirMax

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Sobota Červen 25 14:36:34 CEST 2016

Já na Ubiquity NanoStation5 Loco, tedy čisté 802.11a, dosáhnu maximálně cca
10Mbps - hrozně málo.
Na Ubiquity "M", tedy 802.11an bez problému dosahuji 60-70Mbps.

Tyhle zařízení nevím, co umí/podporují.

--
Martin Vancl

/* Odeslano z telefonu ZOPO Speed 7 */