Re: snímač na vodoměr

Čtvrtek Červen 23 10:05:33 CEST 2016

No a snímat nějak to kolečko (vrtulku) na ciferníku? Udělat masku přesně
na tvar té vrtulky, svítit na to třeba infra ledkou a optikou to snímat
z celé plochy vrtulky. Pak se tam bude střídat černá a bílá. Takhle přes
masku se snímají odměřovací proužky třeba v tiskárnách a toho světla tam
projde dost. No a zase - dělat to impulzně, aby se ušetřila energie.
Anděl