jednoduchy Indukcny snimac

Čtvrtek Červen 23 09:22:09 CEST 2016

Kolik jich potřebujete?

Zdravím
L. Kručinský

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of iko
Sent: Thursday, June 23, 2016 9:20 AM
To: HW-news
Subject: jednoduchy Indukcny snimac

zdravim,

v suvislosti s tym snimacom, nevie niekto o nejakom peknom a hlavne jednoduchom (najlepsie s minimom analogu) zapojeni na snimanie pritomnosti kovu? Staci tam vzdialenost do 1mm. Ako som pozeral na ten vodomer, tak vrtulka je pod tensim plexi, asi aby sa lahsie senzorovalo.
Najlepsie by bolo, keby sli vtesnat dva snimace blizko seba, tak 5mm od seba, koli snimaniu smeru. Na spotrebe mi nezalezi...

Vdaka

--
iko

Počítač bez Windows je ako kakao bez kečupu.