Re: snímač na vodoměr

Čenda Bubeníček bubca na volny.cz
Středa Červen 22 13:43:38 CEST 2016

Jojo, jazýčkový kontakt mně napadl taky, dokonce jsem viděl vodoměr,
kterej má na jedný vrtulce 2 magnetky. Potom vně průhledítka je dokonce
dvojitý jazýčkový kontakt, aby se odečítal i směr pohybu vody. Foukal
jsem do toho a oběma směry to šlo.

Ale... Neřeší to stále můj problém, kdy na stávající vodoměr mohu pouze
dát něco z vrchu a bude to dávat impulsy. Nemohu zasáhnout do vodoměru a
nemohu jej ani vyměnit. A vodoměr nemá kolečko s magnety, abych mohl
spínat jazýčky.

Mohu k vodoměru dát baterku, aby vydržela třeba 5let, ale proud
odebíraný by měl být co nejmenší, tedy třeba těch 10uA.

Čenda