Mosfety do step-down menice

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Úterý Červen 21 15:58:32 CEST 2016

Zdravim,

no ja teda zase tak linej nejsem a na TME primarne nakupuji - takze to jsem
jiz udelal. Jde o to, ze TME zcela jiste nema vsechno (zda se mi ze se
pohorsili - treba uzke obycejne dil28 patice budou mit mozna v srpnu) a
dalsi vec je, ze me v tom jejich selektoru naprosto vytaci, ze nelze
vybirat v mezich - musim jak otrok zaklikat vsechny varianty kazdeho
parametru. Hledal jsem ted smd kondy na 100V a radove >1uF a je to fakt
uzasny.

RV