OT mailove domeny

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Červen 20 21:15:09 CEST 2016

>ale neoutsourcuje, Zoznam uz dlhe roky patri telekomu:
>http://media.zoznam.sk/kontakty
>http://www.orsr.sk/vypis.asp?ID=32654&SID=2&P=0

Aha tak to som nevedel. Dakujem. Takto to dava vacsi zmysel.

>vtipne na tom je:
>-ze ked si poslem postu z stonline.sk na zoznam.sk skonci v spame
>-ze z 10 spamov je mi minimalne 8 dorucenych

To nie je vtipne, rovnako ako nie je vtipne vselico okolo dnesneho stavu
mailov. Preto som to vlakno zacal.

----
>Taky pou¾ívám volny.cz
>
>A obchodní model buï nechápu, nebo prostì neexistuje.

No, hm, mozno to bude prave tak - ako aj ostatni pisu, nejaka pociatocna
politika + zotrvacnost. Potom je ale logicke, ze sa do neho ani
neinvestuje, a preto aj ten guglmail so svojimi nedostatkami v obchodnom
modele ho vlastne prekonal z technickej stranky.

----
> Google vyhledávaè byl t.è. hodnì populární, jednoduchá stránka,

To bola aj altavista. A dokonca bola daleko pred guglom, este si ju pamatam
ako altavista.digital.com. A kde je jej koniec (spolu s DECom)?

Ten uspech ma mnozstvo faktorov a funguje len ked su vsetky v spravnom case
a v spravnom pomere.

----
> Jako kolik jsem odeslal pozvánek?

Nie, myslel som uz na tu druhu fazu, t.j.

> Pak je mo¾né, ¾e jsem ho obèas nìkomu doporuèil, ale èárky si nedìlám.

Pytal som sa kvoli tomu, co som napisal, "clovek je zver stadoveho
charakteru, a komu sa podari pritiahnut vodcu
(vodcov) stada, vyhrava". Urcite to poznate - pre Vase okolie ste urcite aj
Vy "ten clovek od pocitacov".

No a ja hladam nejaky recept na mail, ktory by som ako "ten clovek od
pocitacov" mohol s pokojnym svedomim doporucovat.

wek