OT mailove domeny

Jakub Ladman ladmanj na volny.cz
Pondělí Červen 20 08:15:04 CEST 2016

Zdravím

Taky používám volny.cz

A obchodní model buď nechápu, nebo prostě neexistuje.

Když jsem si cca v roce 98 od volny.cz pořizoval vytáčené připojení,
byla k tomu e-mailová schránka a prostor na webu ladmanj.volny.cz.

Web už dnes není, ale e-mail byl, co si vzpomínám, garantovaný doživotně
- to se jim asi nějak nepovedlo domyslet.

Tuším že to pak dvakrát změnilo majitele, ale stále to funguje, navíc se
v průběhu času objevila možnost imapu, dřív byl jenom pop3.

Většina asi používá webmail, ale já už si historicky stahuju poštu
fetchmailem na vlastní server.

No a to je pro mě právě největší zázrak, nechodím na jejich web a tudíž
nevidím ani ň z jejich reklamy - takže se jim prostě vůbec nevyplatím :-)

Jinak gmail.com mám taky, a pak mám ještě firemní, který je taky na
serverech gmailu, ikdyž doména je jiná.

S pozdravem

Jakub Ladman