OT mailove domeny

Pondělí Červen 20 07:11:47 CEST 2016

Dne 19. června 2016 23:48 Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napsal(a):
> Schvalne, pan kolega, kolko @gmail.com vzniklo vo Vasom okoli na Vas popud?

Jako kolik jsem odeslal pozvánek? Nevím, určitě mě někdo požádal, ale
už si nepamatuju, kdo, ani kolik to bylo lidí (ale určitě jenom pár).
Pak je možné, že jsem ho občas někomu doporučil, ale čárky si nedělám.
Gmail dosud používá exmanželka, kdysi měla centrum, pak jsem jí
doporučil přejít ne gmail (ještě když jsme spolu žili), po
rozchodu/rozvodu si sice založila něco na seznamu, ale to nepoužívá.

Google vyhledávač byl t.č. hodně populární, jednoduchá stránka, na
které není nic než ten řádek, kam se zadává, co chcete hledat. A tak
to vlastně je až dosud. V době, kdy byl internet pomalý a navíc
vytáčený a složité stránky se načítaly věčnost, to byl dar z nebes.
Spoustu lidí to motivovalo k založení schránky na gmailu.

P.K.